Aby zapisać się na szkolenie organizowane  / współorganizowane przez CEN w Gdańsku wymagane jest założenie osobistego konta - załóż konto.

Osobiste konto zakłada się tylko raz i jest chronione hasłem. Rejestrując się na kolejne szkolenia wystarczy się zalogować podając swoje hasło - zaloguj się.

SZKOLENIA – kalendarz CEN

  rejestracja wkrótce

  rejestracja otwarta

    lista rezerwowa

    rejestracja zamknięta

Październik 2018

pon wt śr czw pt sob nie
1
  • Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej oraz bibliotekarzy – Kreatywna praca z książką – pierwsze spotkanie
  • Superwizja w pracy nauczyciela i wychowawcy
2
  • Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli matematyki w powiecie puckim
3
  • Jak przygotować wystawę okolicznościową?- zajęcia w pracowni komputerowej
  • Praca zespołowa w klasie
  • Pomorska Sieć Nauczycieli Bibliotekarzy – spotkanie inauguracyjne
  • Sprawowanie efektywnej kontroli i kierowanie zespołem uczniów w młodszym wieku szkolnym
4
  • Doświadczenie i eksperyment w nowej podstawie programowej edukacji wczesnoszkolnej
  • Bezpieczeństwo wycieczek szkolnych (edycja II)
5
6
  • Językowo-kulturowo, czyli metodyka prowadzenia zajęć z języka polskiego jako obcego w szkole
  • Elementy mediacji w edukacji szkolnej
  • Liczby rzeczywiste i liczby zespolone (w postaci trygonometrycznej)
  • Tworzenie czy modyfikacja? Programy nauczania w praktyce szkolnej
  • Narzędzia informatyczne z eTwinning (warsztaty dla osób znających program eTwinning, pragnących poznać nowe narzędzia ICT)
  • Dołącz do e-Twinning (warsztaty dla osób nie znających programu eTwinning)
  • „Agenci CSI w szkole” wykorzystanie technik kryminalistycznych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
  • Egzamin ósmoklasisty z języka angielskiego? Damy radę!
7
8
  • Spotkanie Sieci Współpracy i Samokształcenia Nauczycieli Chemii (Zdolni z Pomorza)
  • Jak przygotować Wewnątrzszkolny System Doradztwa Zawodowego?
9
  • Kamishibai – teatr ilustracji – magia zamknięta w drewnianym pudełku
10
11
  • Kreatywne metody pracy z tekstem powieści „Życie i przygody Remusa”. Warsztaty 1. z cyklu „Podróże z Remusem”
12
13
  • Czy słowa mają moc? Psychologiczne podstawy budowania relacji na co dzień
  • Świetlica w edukacji wczesnoszkolnej. Warsztat pracy nauczyciela wychowawcy
14
15
16
  • ZaTIKowany polonista
17
  • Sprawowanie efektywnej kontroli i kierowanie zespołem uczniów w starszym wieku szkolnym
  • Sposób na lekcje powtórzeniowe z matematyki (Wejherowo)
  • Uchwycić ulotność – związki fotografii i literatury w edukacji polonistycznej i kulturowej
18
  • Edukacja włączająca. Dziecko niepełnosprawne w szkole i placówce
19
  • VII Forum Pomorskiej Edukacji
20
  • Młody Lean Leader
  • Jak bawić się muzyką? Aktywizowanie dziecka poprzez śpiew, grę na instrumentach, ruch i taniec
  • Miejsca, ludzie, wydarzenia
  • Jak radzić sobie z prowokacyjnymi zachowaniami ucznia. Metoda konstruktywnej konfrontacji
  • Dlaczego policjant nie mówi wierszem? Funkcje języka i praktyczne narzędzia budowania relacji na co dzień
  • Gamifikacja i odwrócona klasa na lekcji języka obcego
  • Pracownia chemiczna w szkole podstawowej
  • Sposób na lekcje powtórzeniowe z matematyki
  • Spotkanie inauguracyjne sieci nauczycieli matematyki SP
21
22
  • Działania pisemne inaczej (MALBORK)
  • Film animowany w edukacji polonistycznej i kulturowej (MALBORK)
  • Spotkanie Sieci Współpracy i Samokształcenia nauczycieli fizyki (Zdolni z Pomorza)
23
24
  • Sztuka abstrakcyjna
  • Gotowi do drogi
25
  • Edukacja włączająca – Współpraca i wsparcie rodziców dziecka/ucznia niepełnosprawnego
  • Wejdźmy do świata książek! – dialog z literaturą dziecięcą
26
  • Kultura przemawiania – jak mówić żeby nas słuchano
27
  • Dołącz do e-Twinning (warsztaty dla osób nie znających programu eTwinning) - edycja II
  • Najnowsze osiągnięcia biologii – część II. "Psychoneuroendokrynologia – jak hormony kształtują nasze zachowanie"
  • Załóż projekt eTwinning (warsztaty dla osób znających program eTwinning, pragnących założyć projekt eTwinning)
  • W jaki sposób modelować postawy dzieci w zakresie używania nowych technologii? W krainie Fonolandii cz. 2
  • Jak kształcić kompetencje matematyczne?
  • ABC prawne młodego nauczyciela – rozpoczynam pracę w edukacji (NOWOŚĆ!)
28
29
  • Wychowawcze DKF „Porozmawiajmy inaczej”
  • Podstawy GeoGebry
30
  • Sieć współpracy nauczycieli polonistów powiatu puckiego
31

Potrzebujesz pomocy / dodatkowych informacji?

Zadzwoń: 58 340 41 14 / 58 340 41 42;  od pon. do pt. w godz. 7.30 – 15.3 0 lub napisz: cen@cen.gda.pl

W celu udoskonalania naszego serwisu używamy plików cookie. Możesz zablokować ich zapisywanie na Twoim komputerze, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij