Praca z dzieckiem nadpobudliwym – elementy treningów kontroli emocjonalnej i diagnozy postraumatycznej

17 maja Praca z dzieckiem nadpobudliwym – elementy treningów kontroli emocjonalnej i diagnozy postraumatycznej

Warsztat przygotuje uczestników do przesiewowej diagnozy przyczyn i uwarunkowań nadpobudliwości psychoruchowej uczniów. Ułatwi nauczycielom wychowania fizycznego i trenerom podjęcie interwencji umożliwiających właściwe postępowanie, dydaktyczne, społeczne i wychowawcze nakierowane na wsparcie klasy, uczniów i ich rodzin w radzeniu sobie z ekspresją nadpobudliwości psychoruchowej.

Celem głównym jest uzyskanie przez nauczycieli wiedzy i umiejętności klasyfikowania oraz postępowania z uczniami nadpobudliwymi. Zdobycie wiedzy na temat możliwych przyczyn nadpobudliwości  jako skutku stresu ekstremalnego i/lub traumy, rozumienia metod regulowania i kontrolowania emocji z pomocą nowoczesnych metod pracy z ciałem i poprzez ciało. Uczestnicy przećwiczą metody pracy skoncentrowane na radzeniu sobie z nadpobudliwością, a w szczególności zestaw ćwiczeń wyzwalających drżenia neurogeniczne w ramach procedury Tension & Trauma Releasing Exercises. Podczas warsztatów każdy nauczyciel przygotuje indywidualny plan działań skoncentrowany na wdrożeniu doskonalonych umiejętności.

UWAGA: Uczestnicy proszeni są o przyniesienie stroju sportowego, karimaty i malutkiej poduszki.

Brak komentarzy

Przepraszamy, tymczasowo funkcja komentarzy jest wyłączona.

Praca z dzieckiem nadpobudliwym – elementy treningów kontroli emocjonalnej i diagnozy postraumatycznej

Forma:
Status:   rejestracja zamknięta
Czas trwania:6 godz. dydaktyczne/ych
Opis szkolenia:

Warsztat przygotuje uczestników do przesiewowej diagnozy przyczyn i uwarunkowań nadpobudliwości psychoruchowej uczniów. Ułatwi nauczycielom wychowania fizycznego i trenerom podjęcie interwencji umożliwiających właściwe postępowanie, dydaktyczne, społeczne i wychowawcze nakierowane na wsparcie klasy, uczniów i ich rodzin w radzeniu sobie z ekspresją nadpobudliwości psychoruchowej.

Celem głównym jest uzyskanie przez nauczycieli wiedzy i umiejętności klasyfikowania oraz postępowania z uczniami nadpobudliwymi. Zdobycie wiedzy na temat możliwych przyczyn nadpobudliwości  jako skutku stresu ekstremalnego i/lub traumy, rozumienia metod regulowania i kontrolowania emocji z pomocą nowoczesnych metod pracy z ciałem i poprzez ciało. Uczestnicy przećwiczą metody pracy skoncentrowane na radzeniu sobie z nadpobudliwością, a w szczególności zestaw ćwiczeń wyzwalających drżenia neurogeniczne w ramach procedury Tension & Trauma Releasing Exercises. Podczas warsztatów każdy nauczyciel przygotuje indywidualny plan działań skoncentrowany na wdrożeniu doskonalonych umiejętności.

UWAGA: Uczestnicy proszeni są o przyniesienie stroju sportowego, karimaty i malutkiej poduszki.

flaga Polski Kierunek realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2017/2018:

Adresaci:

nauczyciele, dyrektorzy, wychowawcy, pedagodzy i psycholodzy szkolni ze szkół i placówek ogólnodostępnych/integracyjnych

Cena:forma bezpłatna
Miejsce szkolenia:

Centrum Edukacji Nauczycieli w Gdańsku, al. gen. J. Hallera 14, sala gimnastyczna

Termin:

23 czerwca 2018 (sobota)

godz. od 9.00 do 14.00

Koordynator formy:

Marzena Kozłowska
e-mail: marzena.kozlowska@cen.gda.pl
tel. 58 340 41 51


Aby uzyskać informację o nowym terminie szkolenia, skontaktuj się z koordynatorem formy lub prześlij zapytanie na adres oferta@cen.gda.pl.

W celu udoskonalania naszego serwisu używamy plików cookie. Możesz zablokować ich zapisywanie na Twoim komputerze, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.
Zamknij